Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Zarlina - Sandra

Gå ner

Zarlina - Sandra Empty Zarlina - Sandra

Inlägg  Zarlina ons jan 18, 2012 2:10 pm

Ja, någon ska väl börja om vi ska få igång forumet Very Happy så nu tänker jag berätta om mig själv ^^

Mitt namn är Sandra, (Zarlina på Howrse) jag är 19 år och jag är vad man kallar en Gamer, jag ägnar alltså större delen av mitt liv med att spela olika spel, mest spelar jag MMO's då jag faktiskt är en ganska social person och älskar att kunna sitta på skype samtidigt som vi tillsammans besegrar den där besten som vi har ägnat senaste timmarna åt att komma åt ^^
Spelet jag är halvt förälskad i heter Dragon Nest och är ett av de få MMO's som jag tycker är riktigt bra, har testat många men få är riktigt grymt gjorda :3

The purpose of war is not to die for your guild..
But to let the other guy die for his


I alla fall, är man ett fan av MMO's så är det ofta rätt självklart att man älskar Fantasy och att läsa böcker är mitt andra stora intresse. Så när jag inte sitter vid datorn läser jag gärna böcker som Eragon, Belgarion, Harry Potter osv.

Mitt tredje stora intresse är hundar och när jag har chansen ägnar jag mycket tid åt att ta hand om min älskade vovve och bästa vän Minette. Tyvärr måste hon bo hemma hos min mormor och morfar då vi har allergi i familjen, så har inte lika mycket tid för henne som jag önskar. Men hon är och förblir min bästa vän, den enda som fanns där för mig när jag behövde någon som mest<3

De som är osäkra på vad "kvalitetstid" betyder
Behöver bara tillbringa några minuter med en hund.


Att jag tycker om hästar säger sig väl självt när man är medlem på en sida som Howrse, men det var länge sen jag faktiskt höll på med hästar i verkligheten. När jag var yngre hade jag egen häst och älskade att hänga i stallet från morgon till kväll. Sedan tog skolan över och intresset falnade med tiden. Nu för tiden hjälper jag bara till med mina kompisars hästar ibland och då och då hjälper jag till på min gamla ridklubb, mer än så blir det inte.

Det var nog allt från mig ^^

Zarlina

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 12-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet