Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Varför ett forum?

Gå ner

Varför ett forum? Empty Varför ett forum?

Inlägg  Admin tis jan 17, 2012 11:09 pm

Jag skapade detta forum eftersom jag anser att forumet på Howrse har många negativa sidor.
Dels är det väldigt rörigt och dels så finns det inget bra sätt för medlemmar att lära känna varandra.
Det finns inget vanligt diskussionsforum och många saker är förbjudna att skriva om.
Man får heller inte fortsätta skriva på en redan skapad tråd om ett ämne då folk anser att det är att "kapa" en tråd, vilket är något jag inte förstår. Varför skapa hundratals trådar om samma ämne när man bara kan utveckla frågan i en tråd som redan är skapad?
Nej men då börjar folk tjata om att man "kapar" tråden och att man ska skapa en egen, istället för att bara ge ett enkelt svar.

Här får du ställa frågor om vad du vill och du får praktiskt taget skriva om vad du vill också.
Du kan till exempel få reda på om det är fler än du som ser på det där TV-programmet varje torsdag, eller har någon annan läst den där boken?

Det är också fullt tillåtet att lägga ut annonser om hästar du vill sälja för SM-föremål eller att starta en diskussion om vilket BLUP-schema som är bäst.

Näst intill allt är tillåtet, även politiskt åskådning och liknande.

men håll det på en mogen nivå. Man får tycka olika, men man får inte trycka ner på andra bara för att ni inte delar åsikter.

Så jag hoppas ni bjuder in era vänner och tipsa gärna om andra bra sidor för oss Howrse-älskare.

Admin
Admin

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-01-17

https://howrse.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Varför ett forum? Empty Sv: Varför ett forum?

Inlägg  Admin mån jan 23, 2012 12:18 pm

Varför ett forum? Kapnin10

Här har vi en anledning till varför jag vill ha ett forum, jag avskyr såna här svar. Vad spelar det för roll om man ställer en fråga när ämnet redan diskuteras? Nej istället ska man skapa en ny tråd så att det blir ännu fler värdelösa trådar.

Detta gör att forumet i regel är rörigt, det finns inget som håller det i ordning.

På detta forum kommer det vara tvärt om, alltså som på de flesta forum, innan du skapar en ny tråd kolla om din fråga finns någon annanstans eller om den kan besvaras i en annan tråd där ämnet redan diskuteras.

Admin
Admin

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-01-17

https://howrse.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet